FIXAT OCH DONAT

Hejhej. En tröttis som skriver. Åkte som sagt med mamma till IKEA & mberg. Blev en del saker =) Bland annat ny lampskärm, en ljuslykta eller vad man ska kalla det och så lite skålar, löpare, vaser m.m. Och fyndade ett par snygga "gubbyxor", höd midja. Jag får ju så jäkla långa ben om jag har höga midjejeans, så har aldrig köpt några fast jag varit nära flera gånger, men har tänkt och har nog tänkt rätt att jag skulle använda de en gång och sen skulle de bara ligga o garderoben som mycket annat gör. Men dessa kostade endast 49 kr (!!!) på bikbok, och då har jag ett par hög-midjebyxor som inte gör så mycket om de ligger i garderoben, för de kostade ju inte 499 direkt:) (SKA visa brallorna och alla andra kläder som jag sagt tusen ggr haha, men det blir imorgon, nu blir det bilder på grejerna i lyan istället)


Lampskärmen, älskar när de är stora och vita



Fin va?!

Och sen när jag kom hem så ÄNTLIGEN satte jag mig och skruvade ihop min klädstång (?). Den har legat i ett halvår, jag har inte haft ork för den har verkat så krånglig att sätta ihop, och JA den var det. Jättejobbig. Värre än IKEAS grejer typ (köpt på jysk). Så nu har jag hängt upp en del av alla mina fina klänningar och lite koftor och sådant! Den ska inte stå där den gör nu men måste rensa iordning ett hörn jag har med kartonger, så ska jag ställa den där så den kommer undan lite =)


äntligen! måste verkligen rensa och sortera min garderob. har så himla mycket kläder, hjälper inte speciellt mycket med en sådan här men då har jag mer plats för plagg som är bäst att hänga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0