MUMSIMUMSI

Klockan är 03.38 i skrivande stund och jag är vaken! Haha, somnade kl 6 när jag kom hem o vakna till kl 1, så ja jag hade ju i princip sovit mina timmar.. Öppnar 6.30 så ingen idé att somna nu typ. Ska strax ringa Ullisgullis o prata lite, hon är alltid vaken på natten, det är skönt faktiskt om jag skulle behöva nå henne! Då vet jag att hon oftast är tillgänglig, bra om man går hem sent osv!!

Igår var jag hemma hos Shamo som sagt. Hon hade gjorde världens godaste sallad! Sen efteråt åt vi ost&kex, chips o dip, morötter, melon, vindruvor, JORDGUBBAR m.m. Sjukt gott, kollade top model, och FAN att det var hon(kmr inte ihåg namnet)som fick dra! Hon är ju jättefin och naturlig..

Här får ni läskas lite ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Ullis

hihihi jaaa :D Myspys att ha dig vaken vid denna tidpunkt! ;D



Läskande x3! ;) <3

2012-03-01 @ 06:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0